Merhaba; 9 sene once Cinarli Hastanesinde dogumumu disaridan gelen ozel doktorumla yapmis, cok memnun kalmistim.
gebelik takibim kendi doktorumun ozel muayenehanesindeydi. Simdi ikinci kez hamileyim ama o zamanki doktorumun fiyati 3’e katladigi icin Cinarli hastanesi doktorlarindan biriyle devam etmeyi dusunuyorum.
Tecrube edenlere en onemli sorum: Ultrason aletleri nasil? Herhangi bir yenilemeye gidilmis mi? Aylik kontrolde renkli ultrasonla mi goruyorsunuz bebeginizi? Genel olarak hastanenin teknojik sartlarini merak ediyorum. Tesekkurler