Deletedmom94
Deletedmom94 KIZLAR BİLDİRİM GELİR Mİ BİLMİYORUM. YAŞAYAN OLUR DA NEDENİNİ BİLMEZSE DİYE YAZIYORUM. Bugün değerim 1.16ya düşmüş adet kanımda dehşet pıhtılı geliyordu, doktor ‘belki tutacaktı ama son anda tutunamayıp vücut atmıştır’ dedi. Mide bulantımda değer düştüğünden beri azaldı. Doktorun dediği azcık mantıksız gelse de doğru sanırım. Kimyasal gebelik gibi bişey mi direkt o mu kesin bişey demedi yani. İnşallah tuttuğunda buraya anne olarak yazarım❤️