Selinglr Ben de 37. haftadayım, yaklaşık 16 kg aldım. Doktorum normal karşılıyor. Önceden kiloma baya dikkat ederdim ama hamilelik öyle olmadı. Bir süredir erken doğum riskiyle istirahatteyim, onun da etkisi var. İlk dönemlerde de hep yediğim çavdar ekmeğinden bile tiksinmiştim, sadece yoğurtlu makarna, pilav ve beyaz ekmek yiyebiliyordum. Haliyle kilo yaptı. Yani bazı şeyler göre göre geliyor, bilinçli olsak da oluyor maalesef. Doğumla yaklaşık 10 kg gidermiş, kalanını da emzirme ve yürüyüşle halledeceğim inşallah. Sağlık olsun.