Aslima 22+4 um bugün doktora gittim bebek baş aşağıymış bişey olurmu acaba korkuyorum Bide yürüyüş yap dedi doktor ama korkudan oturamıyorum bile. Acaba ne zaman seklini degistirir ki yada yukarda durur ki
1dem Aslima doktor bişey demedi mi canım. 27 de benimkide baş aşağıydı doktor sıkıntı yok dedi ama sizinki daha küçük galiba
duygusm Aslima Duruşunu değiştirmesine gerek yok ki. Bizimki de ilk zamanlardan beri başaşağı duruyor. Gayet normal, bazıları hiç değiştirmezmiş bizimki gibi. 37. haftaya geldik, artık ben dua ediyorum son anda bir sürpriz yapıp makat gelişe geçmesin diye 😄
Yusufeymeninannesi Aslima zaten baş aşağı olur o haftalardan sonra bisey olsaydı doktorun söylerdi yani
Aslima duygusm yaaa demek bastan beri öyle sizinki. Iyi bari maşallah bişeyde olmamış. Doktorda bizim istediğimiz de bu şekil zaten dedi ama işte sanki oturunca kafasına oturuyor gibi oluyorum 😁😁
Rumis Aslima Anlamıyorum doktor yürüyüş yap diyor sen oturmaya korkuyorum diyorsun? Çok evhamlisin heralde bana da 22 de baş geliş dedi.Bir sıkıntı olsa söylerdi doktor
Aslima Rumis evt evhamliyim. Ilk defa hamile kaldım ve bu pozisyon 7. Aydan sonra olur diye biliyordum benimki erken mi diye düşündüm
tugce95 Aslima aa ondan mı bende 28haftalığım doktor başaşağı dedi oturunca böyle sanki bacağıma bişe ittiriyor gibi oluyor pozisyonundan dolayımıymıs:)
zelis63 Aslima yok canm olur mu benmde 27. Haftada dedi dönmüş onun yeri sağlam merak etme korkmada 😅🤗
Aslima zelis63 teşekkür ederim canım. Allahım korusun bütün bebisleri. Bide sağ taraf bacagimin ici sizliyo 5 dk bi yani baldır derler ya oralar vajinanın yanı. Sizdede oldumu çocuk baş aşağı olduğu için heralde dedim baskı yapıyosa.
zelis63 Aslima bazen baskı yapıyosa insan alttan baskı hisseder ilerleyen haftalarda daha çok olur aniden çıkacak gibi bile oluyor
MomE Aslima ya o bende de oldu bi kac gun. Plateste zorladim kaslari diye düşündüm.. spor yapiyorsaniz belki ondan olabilir
Aslima zelis63 anladım canım çok saol. Kusura bakmayın sorup duruyorum. Ilk gebeliğim allah izin verirse. Oyuzden birazda korkularım oluyor tecrübemde olmadığı için.
zelis63 Aslima canm bnmde ilk ama son haftalarım hafta ilerledikçe tecrübeli oluyor insan hepimiz gectik aynı yollardan
Handan17 Aslima bende 30 haftaligim erken dogum riskim var benimde bas asagiymis bende tedirginim cok👀
Aslima tugce95 benimde sizliyo alt tarafım bacağım falan. Bide biseyler hissediyorum korkuyorum tabi. Seninde ondandır tekme falan atıyorsa onları hissediyorsundur
Handan17 Aslima benim rahim agzinda dikislerim var o yuzdeb erken dogum riskim var bide bebegin pozisyonu bas asagi olunca tedirgib oldum bende... senin daha kucuk degisir bence