Btyas34 Tgcycl ben tavsiye etmiyorum ablamın doktoruydu doğum için aradık gelmedi asla yardımcı olmadı başka hastanenin doktoru (Cem hoca) kalktı geldi 9 ay takip eden adam gelmedi ki doğumdan önce gelirim ederim yapıyordu. Elazığ’da en iyi jinekolog Cem Parmaksız
Mirosunannesiyim Tgcycl sami beyi bilemem ama hayat hastanesinde Cem Parmaksız var harika bi doktor 👍 onun kontrolundeyim en baştan 🐥🎀
Maya1966 Ben de sami hocaya gidiyorum, ilgisi alakası sıcak kanlılığı gerçekten şansım derim sami hoca için, sakindir dinler siz rahatlayana kadar, gözüm kapali tavsiye ederim kendisini 🙏
Seah Merhabalar bende Sami Güngöre gidiyordum Coronadan dolayı Hastahane vardiyalı sisteme geçmiş. Benim haberim yoktu randevuyu internetten alırım hep yine randevu aldım 2 li test zamanımda 12. Hafta dolunca gel demişti. Bende ona göre randevu aldım. Sonra beni hastaneden aradılar. Sami bey o gün çalışmıyor sizi isterseniz çalıştığı bi güne veya acilse başka bi doktora aktaralım dediler ben de 2 li test zamanı kısıtlı olduğu için Emine karhan’ı tercih ettim sağolsun ilgilendi. Hatta başkasının hastasıyım diye en ufak bi farklılık hissettirmedi çok sağolsun çok memnum kaldım. Test sonuçlarım çıkınca yine sami beye gittim ne de olsa takip eden o diye. Ama tavrı bambaşkaydı inanamadım. Kontrol sırasında da sonrasında da ikide bir neden başka doktora gittin deyip durdu. İlgilenmedi hiç cinsiyeti bile söylemedi kaç hafta olduk. Suratı asıktı. Bende siz vardiyalı sisteme geçmişsiniz randevu almıştım ama hastaneden arayıp iptal olduğunu söylediler sizin çalışma gününüze kadar bekleseydim 2 li test günüm geçecekti dedim. Sonra yanındaki sekreter baktı evt hocam o tarihte biz yoktuk dedi adam resmen ondan sonra normale döndü. Çok egoist bi doktor açıkcası onla devam edip etmeme konusunda kararsızım. Cem beyde arkadaşım doğum yaptı çok seviyordu çok da memnundu. Ona geçsem mi diye düşünmüyor değilim. Şimdi Medikalde emine hanıma devam etsem eminim sıkıntı olacak Sami beyle karşılık odalardalar beklerken filan görür hoş olmaz şaşırdım kaldım.