Ben de 23+4 haftalık hamileyim . Detaylı ultrasonda kalpte parlaklık görüldü . Ama tek başına bir şey ifade etmediği için herhangi bir tetkik istenmedi. Doktorumuz da bunun normal olduğunu hatta eşim de yada ben de var ise bebeğe de bu şekilde geçmiş olabileceğini . Bunun normal olduğunu söyledi . İçim rahatladı . Rabbim sağlıkla doğmalarını nasip etsin hepimizin bebeklerini inşallah 🙏🏻