Kubrnr3 canım Allah senden razı olsun. Sen bana umut oldun, Rabbimden gelene razıyım ama insanın ikilemde kalması okadar zorki bu belirsizlik, Bende sana anlatayım durumumu benim ikili test zamanımda 12+2 ken 2 mm ölcüldü 14 haftamın sonlarında 3.1 yükselmişti daha sonra detaylıya girdim prof.recep has a gittim özellikle en iyi perinatologlardan oldugu icin o da kalın ölctü ense kalınlıgını 5.9 mm 6 mm ölctü haftasına göre fazla dedi ama baska hicbir problemi yoktu %90 95 saglıklı dogar ama amniyosentez yaptırabilirsin dedi bende düşük riskini göze alamadım cünkü sonuc ne olursa olsun benim yavrum benim hikayemde böyle sana özellikle detaylıyı sormamın sebebi düşüş oldumu daha sonrasında diye burda cok sordum cok arastrdm ama öyle cok bu konu hakkında bişeyler bulamadım öyle sen umut oldun Rabbim ne verirse güzel verir artık yasayıp görcez 🙏🏻🙏🏻🙏🏻