Arkadaşlar 40 haftalık olduk sürekli burda post açıyordum neler yapıyorum neler yürüyüş, duş, squat hepsini yapıyorum az az sancım oluyor ama böyle 20 dakikalık falan daha neler yapabilirim bilmiyorum ben kendi sancılarımla doğurmak istiyorum dualarınızı eksik etmeyin biran önce doğurayım 🙏