Alparslan0210 Peçete koymuştum peçete de baya ıslaklık vardı sonra onu aldım tekrar koydum o da aynı şekilde ıslanmıştı nemliydi 36+0 ım buraya fotoğraf nasıl atılıyor peçeteyi atmak istiyorum da
Masal78 Alparslan0210 suyun gelmiş olabilir canım doktorunu ara danış derim basite alınmaz su gelmesi
Zhrnz Alparslan0210 suyun olabilir su gelince agri sizi olmamasi.gayet normal kendi.dr.nuza ulasamadiysaniz bi acilden giris yapin derim sumu degilmi ped takiyolar onda belli oluyo
Sumeyye_g Alparslan0210 özel mi devlet mi çok saçma ya nasıl görüştürmüyorlar siz sorduğunuzda sekreter doktora sorabilir ona göre doktor gel gelme der siz ihmal etmeyin hastanede pes takıyorlar ona göre anlaşılıyor ne olur olmaz gidin
Alparslan0210 Serap0733 yok idrar değildi sarı değil kokusu yoktu çalıntı gibi de değildi normal su gibiydi ıslaklık nemliydi
Serap0733 Alparslan0210 acile git canm burdan anlaşılmaz foto da atsan zaten idrar değil bence suyun geliyor senın bekleme ambulansı ara cık
Sumeyye_g Alparslan0210 koku varmı ki eczanede satıyorlarmış o pedlerden yakın yer varsa al yada git bi görün