Ilk öğrendiğimde keseyi görememiştik 2 hafta sonraya gel dedi doktorum gittik şükür gördük kalp atışını da duyduk sonra da 1 ay sonra gel dedi yarın 1 ayım doluyor ve hastaneye gidicem bu sefer de acaba kalbi atıyor mu sağlıklı mi diye düşünmekten kafayı yicem iyi düşünmeye çalışıyorum ama yine de insan korkuyor ister istemez ne zaman geccek bu korkular 🤦♀️😰 şuan 10 haftalıgız 🤰