Mervenur_kcbs Arkadaşlar 2 aylık hamileyim göbek deliğim ara ara ağrıyor kötü bişeymi veya neden ağrır
Kanatbebe Mervenur_kcbs yok canım kötü bir şey değildir kokulu akıntın veya kanaman olmadığı sürece korkma ve aklına da kötü bir şey getirme
Kanatbebe Mervenur_kcbs yok canım benim göbek deliğinden su gelmez çok büyük bir sıkıntın olmadan vajinal akıntıdan bahsediyorum kokulu olursa hiç zaman kaybetme