Merhaba birşey sormak istiyorum 2 taramaya gittiğimde doktor hafif idrar yolu enfeksiyonun var dediVe ilaç verdi toz içtim ama geçtimi bilmiyoeum. Biraz önce bi arKadaşta aynısını yaşamış ve kanlı idrar gelmeye başlamış.. idrar tolu enfeksiyonuna bi çareniz varmı acaba yorumlrınızı bekliyorum bitkisel çözümde olabilir