leyla25 Kızlar merhaba, idrar yolu enfeksiyonum olmasından şüphelendim dün tahlil yaptırdım 5gün sonra kendi doktoruma göstericem. Bir bakabilir misiniz yaşayan çok oluyor enfeksiyon olayını bende var mı yok mu fazla mı ? https://i.hizliresim.com/Oa36rQ.jpg
duygusm leyla25 Lökosit biraz yüksek çıkmış, bu genellikle enfeksiyon olduğunu gösterir. Kan testi de yapıldı mı? Onda da lökosit yüksek mi?
Sjsjdkskaa leyla25 hamilelikte idrarda lökosit görülmesi normal bir bulgu. Kadın doğum doktorları genellikle önemsemiyorlar lökosit varlığını. İdrar kültürü ve crp baktırmanız daha anlamlı olur. yine de bir doktorunuza danışın geçmiş olsun 🙏🏻
CananAkdag Sermina evet 5in üzerinde olmaması lazım canım enfeksyon oluşsun ben müdavimiyşm zaten bu enfeksyonun ordan fazla tecrübeliyim ama 5 gün sonraya çoğalabilir
leyla25 CananAkdag antibiyotik filan mı verir doktor 5 gün sonra kontrolüm var zaten inşallah çoğalmaz :(
CananAkdag leyla25 kaçıncı haftandasın evet antibiyotik şart olur yükselirse yalnız antibiyptikten korkma enfeksyon daha tehlikeli sonuçta düşük ve erken doğuma yol açıyor antibiyotik onun yanında masum kalıyor
leyla25 CananAkdag 20.haftaya girdim bugün. Yok yok kullanılması gerekiyorsa zaten kullanırım yeter ki ilerlemesin 😓