Bytul cok gecmıs olsun oncelıkle bende kayserıdeyım doktorumda medıcal palacede mustafa oguz yılmaz cok memnunum ıkı bebegımdede ona gıttım hamılelıklerımden oncede gıdıyodum adet sancısından dolayı hamıle kalmak ıcınde mıgren hastasıyım ılaclarım yuzunden hamıle kalırsam cocugumda rısk cok yulsektı o yızden bence cok bılgılı bırısı tavsıye edwrım bırde huma da ersat batmazı ercıyes hastanesınde mehmet karahancerı cok duyuyorum bu doltorlarada gıden cok arkadaslarım var cok memnunlar