Daha önce post açmıştım arkadaşlar, bebeğimi hissetmiyorum diye, hatta ben olayı abartıp doktora bile gittim sorun var mı diye. 🤭 bebeğimi 4 gündür çok net hissediyorum. Bildiğiniz itiyor gibi içerden. Ama çok güzel bi his. Bu arada ben cinsiyeti ögreneli çok olmuştu ama eşim annem ve ablam hariç kimseye söylememiştim. Dün sanki yeni öğrenmiş gibi eşimin ailesine söyledim ve o yaşadığım şoku anlatamam. Gerçi ben eşime daha çok üzülüyorum çünkü o napsın ailesi. Atıp satamaz ya. Kayinvalidem bana herseyini ben alacağım dedi, sen cinsiyet öğren bana haber ver demişti, 3 hafta kadar oluyor. Dün kayinbabam aynen şu cümleyi kurdu "erkek olsaydı odasını alacaktım ama kız olduğu için bi kız beşiği alırım " sabah olmadı bugün. O benim minik prensesim bütün dünyam. Sadece şey diyebildim telefonda yutkunamadim bile düşünün " babası herseyini gücü neye yeterse alır " bu arada şunu da belirteyim psikolojik şiddetin eğitimliye yapılamayanı yok. Ya i 6 yıllık evliyim. Ziraat mühendisiyim övünmek için demiyorum 3 dil biliyorum. Hep özelde çalıştım atanamadim çünkü ve çok ciddi sektörlerde çalıştım, patlayıcı mühimmat., enerji gibi. Ama o gördüğüm psikolojik şiddeti anlatamam. Ailesinden yani. Eşimden asla. Ortaokul mezunu kendisi ve dünyaya bir milyon kez gelsem yine onunla evlenirdim... Ama öyle. Biraz dertleşir gibi oldu çok doluyum kusura bakmayın. Çünkü ailemle paylaşsam çok üzülecekler. Ve ne yazık ki bi cahil insanlara yapacak hiçbirşeyim yok.