Kizlar 29 +4 gunluyum ve geceden oldu zaten vajinamda igne gibi batmalar basladi...zaten erken dogum riskmde var cok korkyom.. Normalmi sizce? Bebek karnmda taş gibi olub duruyor 5 sanyelik gibi oluyor agri falan vermyor... Bi fikri olan varmi 1 hafta sonra kontrolum var