Canan23 Merhaba hanımlar ,bugün protein sonucum çıktı da foto yükleyemedim protein C referans aralığı 70-130 iken benim değerim 56.8 çıkmış bu mu pıhtılaşmaya sebep olur bilgisi olan var mı
Asilaymomm Canan23 evet canm pıhtlşmaya eğilimli diyor doktor degerıne gore ama kesın olarak genetık sonucun cıktıgında kesın var diyeblıor ☺️bende yaptrdm ben de phtlasma var ondn blıorm
Canan23 Asilaymomm bi de genetik sonucunu ne zaman aldın bana 2 ay sonra çıkar dediler ama burda yazılanlardan 6 ayda çıkıyor diyen vardı da
Asilaymomm Canan23 ben tam 2 ay sonra sonucu almştm canım. Benm de tam hatrlmyorm ama 60-120 arası olmsı gerkrken 62 civarı bseydı. Doktorm pıhtlşmaya eğilimli dedı genetık sonucuna gore de evt kesın pıhtlsma var dedi suan 3 aylık hamıleyım iğne ve corasprn kullanıorm bundn dolayı