Kızlar lütfen başına gelen, bilgisi olan söylesin çünkü şu an o kadar kötü bi durumdayim ki. Adetime daha 10 gün var ben normalde yumurtlamayan olsa bile catlama olmayan biriyim. Geçen ay klomen kullandim igne vuruldum fakat çatlamayıp kist oldu doktorum ilaç verdi içmedim 13 gün falan soğan suyu içtim adete 10 gün var pembe pembe kanama oluyor ama iç camasira gelmemiş peceteye sadece. Kist yuzunden oluyor olabilir mi😔