Ask_H Bestem canım sanırım 37. Haftada oluyor çatı muayenesi tam bilmiorm yorum üste kalsın die yapıyorm... Ben daha 32 haftalığım
aksu5334 Bende pazartesi zeynep kamile gittim sordum ne zaman belli olucak doğum şekli diye son dakkaya kadar bakmıyoruz dedi😊
Tugbacolak Doktordan doktora degısır canım kıısı hıc yapmıyor dogum baslayana kdar kımısı 37-38. Haftada yapıyor ayrıca doktor bunun bılgısını sana onceden verıyormus hep oyle duydum hazırlıklı olman acısından bıdakıne catı muanesı yapılcak gıbı.