sidikacansu Hanımlar meraba, kabızlık gebelik süresince hepimizin sorunu oluyor dönem dönem. Doğal yöntemlerden hariç doktorunuz size ne önerdi? Bu konuyla ilgili ilaç kullanan var mı?
Hayraz sidikacansu 21 haftaya girdim son iki haftadır bende de oluyor afedersiniz kanıyor bazen bende burda bekliyim bana da bir çare
Ktprk sidikacansu Gün kurusu ye canım günde 2 tane yiyorum düzenli tuvalete cıkıyorum kabızlık veya zorlanma yaşamadim
mom101 sidikacansu https://i.imgyukle.com/2020/03/04/nZ47gY.png kızlar merhaba şu linkini koyduğum meyve türkceden ismi ne bilmiyorum ama şu meyvenin kurusunu her gün önce sıcak suda yıkayıp ardından sıcak suda bekletiyorsunuz kaynamış suda o yumşalıyor ve ardından sabah aç karnına yemekten 30 dakka önce 5 tane öğlen yemekten 30 dakka önce 5 tane ve yine akşam yemeğinden 30 dakka önce 5 tane yeyin ve suyunuda için çok iyi geliyor
Hayraz sidikacansu kanıyor derece zorluyorum üç gün boyunca aşırı kanamam oluyordu her defasinda ve biliyorsunuz kabızlık basur yapıyor işte korkuyorum
Zeynep31 Hayraz evt basur oluyo bende var zaten ilk doğumumda oldu ama çok şükür sadece meme var başka şikayetim yok
L_yla123 Hoşaf yiyorum o olmadımı kayısı meyve suyusu içiyorum çokta rahatım işaçtan uzak durun derim doğal çözüm hemde sağlıklı kuru meyveler
L_yla123 Kuru kayısı kuru siyah erik gün kurusu kuru üzüm hepsi 2 bardağı dolduracak şekilde yapın tencereye 6-7bardak su koyun 1-5 bardakta şeker koyun kaynadımı su meyveleri atın tencerenin azını ve ocağın altını kapatın soğudumu yiyin bn hergün bir kase içiyorum