Kızlar 39+5iz ama kızım bir türlü gelmek bilmiyor herşeyi hazır bir kendisi eksik işin tuhaf tarafı sancım yok su gelmesi nişan gelmesi yani hiç bir belirti yok çok üzülüyorum hele son 1 haftadır uyku tutmuyor dua ediyorum bazen ağlıyorum bile hayırlısıyla bi gelse benim gibi olan var mı acaba bende 40 haftalık doğmuşum içimde bir his var sanki o da 40 haftalık doğacak ya cumartesi ya da pazar doğacak sanki 😒