Kizlar mrb..
yarin kurtaj olucam.. 7 haftalik ve kese olusmadi skntili bi yapi var dediler 4 doktora gittim hepsi ayni seyi dedi..
hicbir bilgim yok bana biraz bilgi verirmisiniz basindan gecenler??
genel anesteZiyle olcagini biliyorum..
baska bi bilgim yok. Dr 15 dk lik bi islem korkma dedi ama baska bi aciklama yapmadi..
cokmu agri sizi olur? Neolur bilgisi olan yazsin..