Deletedmom137 Kızlar mide bulantısından acile gttim devlete hiç mi hiç ilgilenmediler sadece bu testleri yap dediler yaptım doktor çekmiş gitmiş gösteremedim bile napıcam bazı değerler çok yüksek korktum nedir onlar https://i.hizliresim.com/7QVnAr.jpg 🥺
Gcl14 Deletedmom137 değerler yüksek değil bence böyle yakın değerler olunca doktorum normal diyor sizin de normal tabi yine doktorunuza danışın içiniz rahat etmeyecekse