Nurya Arkadaslar merhaba. 29 haftalik gebeyim bebegimin hareketlerini sadece sabah ve aksam hissediyorum hareketleri azaldi sanki. Sizce bu normalmi bu durumu yasayanlar yardimci olabilirlermi?
Ebecik Nurya normal canım ya biz her hareketi hissetmiyoruz ki.mesala benim plesenta ön duvarda olduğu için hareketi ok az hissediyorum.bazen bir iki gün hissetmiyorum bile