Ilknur_degrrli1 Syma95 bi sikinti yoksa 3 hafta iyi tabi hareketlerini de takip et 33 haftadansonra 2 haftada 1 e indirmiştim ben simdi 34 haftaligiz haftada 1 gidiorm yanu her pazartesi
SedaveSusam Syma95 32de gittim 34te gel dedi ben 33+5te gidicem eğer bir sorun olmazsa 35de gidicem tekrar
Sesem Syma95 evet birde ben kendimi çok dinliyorum haftada bir gel bile dese ben bir sorun hissetmesem son ana kadar gitmem 😀
Uykuclimon Kızlar benim bebgimi tam 38 de alıcak şu an 30 haftalık 32 de gidicem birde 35 de çağırır sonra 38 de gidip dogumamı gdcem direk kafam karıştı
Sesem Syma95 son zamanlarda artık yerimden kalkasım gelmiyor 1 saatten fazla ayakta kalınca bacaklarım hormonlu angus gibi şişiyor 😞