Duyguaydin81 Hamile kaldığımda 62 kiloydum şuan 16+4 ümm ve 58 kiloyum iştahsızlıktan kilo verdim dahada hiç almadım bana hep böyleysen çok kilo alırsın diyorlar sizce nekadar doğru böyle olan varmıı
Islim123 Duyguaydin81 hiç alakası yok bünye meselesi canım önemli olan bebegin sağlıklı olması ben 32. Haftadayım hala eksi 3 kilodayim
Yrnkrm Duyguaydin81 ben 59da hamile kaldım 49 kg düştüm 27 haftalık hamileyim 53 kgyim suan korkma bişey olmuyor
Duyguaydin81 SedaveSusam ne biliyim bana hep öyle diyorlar kiloda almak istemiyorum boyum kısa olduğundan moralimi bozuyorlar