Handesiir Kzbn sağlık sorunları ve sağlıkla alakalı tavsiyeleri hekiminizden almanız en doğru olan.İdrardaki yanmanın sebebini öğrenmeli gerekli önce doktorunuzun.Enfeksiyon,sistit v.b. Birçok sebep olabilir.doktorunuza danışın lütfen
Kzbn Handesiir benim önceki gebeliğimde de idrar yanmam oldu. Doktorum ilaç verdi 3mg lık bir antibiyotik verdi kullandım ama sonrasında bebeğimi kaybettim ve hep içim içimi yedi acaba ilaçtanmı diye. Doktorum ilaçla ilgisi yok dedi fakat keşke hiç ilaç kullanmasaydım diye kendi kendime hep söylendim. O yüzden hani ilaç kullanmadan geçiren varmı bu rahatsızlığı diye fikir almak istedim değilse bende biliyorum doktorumu aramayı teşekkürler.