Nur2121 Sanırım bünyeye bağlı ben zorlanmadım şimdiye kadar rahat bir gebelik geçiriyorum o yüzden oğlumu rahat emzirip onunla rahat ilgilenebiliyorum. Emzirmede hiç sıkıntı yaşamadım. Tiksinir galan dediler ama öyle bir şey olmadı kulak asma her denilene doktoruna da danış. Doktorum 7. Aydan sonra zorlanırsın diye kesmemi istedi hatta Doğumdan sonra ikisi de emzirebilirsin dedi ama o imkansız gibi bir şey😊