EcemGltekin Merhaba hamişler Kararsız kaldık sizce Kağan mı Kaan mı hangisi ? Yardımcı olurmusunuz ??
Sedaakmak Bizde çok kararsız kalmıştık Kaan mı Kağan mı olmasına ama karar verdik oğlumun adı Oğuz Kağan olucak inşallah 😂😂
Seda42 Sedaakmak cinsiyet öğrenmeden önce bizde erkek olursa oğuz kağan koyacaktik ama ikra ebrar imiz olacak Rabbim sağlık versin evlatlarimiza