Ezgi1990 Kızzzlllar ben iğnenin 8. Günü test yapmıştım negatifti 10. Günü yaptım şimdi çok çok silik bir çizgi gördüm acaba hamile miyim yoksa iğnenin etkisi mi ay bilemiyorum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Fotoğrafta çıkmıyor 🤦🏻♀️
Zhrnz Ezgi1990 12 14 gun sonrasinda saglikli sonuc veriyo testler diye biliyorum istersen 14 gun gecince yap cnm daha saglikli.sonuc olur insallah vardie 🤗
Ezgi1990 Zhrnz evet aslında doğru diyorsun 14. Günü zaten adet olmam gerekiyor ben yumurtlamadan hep 14. Gün sonra adet oluyorum. O yüzdem 15. Güne Pazartesi Gününe randevu aldım inşallah vardır da Pazartesi çıkar