Sevgili anneler 31+2 yiz. Pazartesi sağ baldırıma kramp girdi. Yumruk gibi şişlik oldu masajla yumuşattım ettim derken hala acısı duruyor. Bir tavsiyeniz var mı. Bilenler bilir at kestanesi kremi var onu sürüp masaj yaptım, duşa girdim, bileklerden açma germe hareketi yaptım banamısın demedi hala ceylan gibi sekiyorum. Dokundummu canım acıyor 🙄🙄