Mahbuss sadece tsh soyleye bilirim cunki ondan vermistim 2 nin altinda olmasi iyi gebelik icin 2.94 muhtemelen doktorun cok az dozda ilac yazar ama buyutulecek bisi deyil yani takilacak bisey deyil benim 3.31 idi doktorum ilac yazdi gunluk 25 mg iciyorum sorun yaratmaz gebe kalmaya filan sorun yaratmaz