Arkadaşlar ben 3 aylık hamileyim ve çok ağır bir grip geçiriyorum. Serumlar bi kaç saatliğine işe yarıyor bu defa bebeğim için endişeleniyorum ona bişey olur mu bu rahatsızlığımdan dolayı diye. Bu dönemde serum dışında ne iyi gelir gribe lütfen deneyimlerinizi benimle de paylaşır mısınız.