Newannis ben yurtdisindayim cnm.burda.ozel yok normal.devlet hastanesi bizimkiler Tr de hep.devlette yapar ablamadi gunu doldugu icin sancisi ve acilmasi vardi diye direk serumla verdiler istersen kendi gittigin devletteki dr na danis suni sanciyi oncelik.fitil olarakmi serum olarakmi veriyosuniz diye zaten devlet sezeryan mecburi olmadikca yapmiyo mutlaka bu konudada bilgi verecektir