Eftelyaaa Kızlarrr göğüs pompası hangi marka tercih ettiniz elektrikli mi manuel mi yardımcı olurmusunuz elektrikliler pahalı diğerleri işe yaramaz tarzında yorumlar okudum hep yardım lütfen ☺️27+3 deyim hazırlıklar son gaz devam
Beyzasahin Eftelyaaa canım ben elektrikli avent düşüniyorum en azından sonradanda 2.-3. Cocuk olsada rahatlıkla kullanırım. Zaten emzirmek Cocuk yoruyor bide manuelle elimi yoramam 😂