Darkgod ben pprtbebe terch ettm tavsiyede ederm hepsiburadadan aldım gayette büyük bir bak istersrn "stylo" galiba markası 90 liraydı fiyatı çokta kaliteli kızlar çok güzel benim aldığım gri rekli aslında pusrt alıcaktım arkadaşım tavsiye etmedi aldım bir ay yatırabildim dedi ondan sonra koyamadım demişti ki bende gördüm kış ayında olduğu için bataniyeyle bırakamıyprdu içine o yüzden portbebe aldık biz sizde bir bkın bence