Valla ben sola sağa yatıyorum bazen kendimi sırt üstü buluyorum yapacak bişey yok ama en uygunu sola yatmak , benim ilk haftalardan bu yana hep sırt ağrım var başını belini yüksekte tutup sırt üstü de kendine rahatlatan kadar yatabilirsin , sonuçta hepimiz muayene de sırt üstü duruyoruz ayrıca ayrıntılı ultrason da en az yarım saat dümdüz yatıyoruz