Merhaba 12+3 teyim dün ikili testim vardı güzel sonuçlar aldık yalnızca benim testim radyoloji branşında yapıldı ve elime bir rapor verildi not olarakta sol tarafta rahim dışında 16 mm miyom görülmüştür diye, doktoruma sordum hemen hemen her kadında miyom olabileceğini ve büyümesinin gebelikte tetiklendiğini ama endişelenecek bir şey olmadığını söyledi ve takip ederiz dedi. Böyle bir durum yaşayan var mı miyom olup normal doğum yapan var mı?