ayseakcura Mrb kızlar ben Konyalıyım ama İstanbul’da yaşıyorum adetimizde bebeğe böyle bohça gelir babaanne ve anneanne aldıklarını getirir ❤️ Babannesi oda ve bebek Arabası aldı annemde masada kileri getirdi hep 🥰 sizlerde neler yapılır mesela 😊 https://imgyukle.com/i/nZeu90 https://imgyukle.com/i/nZeIBx
Snmdnz ayseakcura masallah cok guzel gorunuyor cok sanslisiniz 💕💕benm annemde durumda cok iyi olmadigi halde ufak tefek yardim biseler yapti ama kaynanamda tık yok canm iki gebeligimdede ayniydi
Ask_H ayseakcura oyy maşallah ceyizi de var ya şimdi bebekler çok şanslı 🥰 canım bizde öyle ceyiz falan yok ama kız anneleri bebeğin yatağını falan alır bir takım birşyler alır oğlanın annesi de başka ihtiyaclarını alır ama öyle illa alacak diye bir kural yok herkes içinden gelin bütçesi doğrultusunda alıyor sanırım kayınvalidem ve kayımbabam yok biz yapacağız herşeyi annem yatağını aldı ve tüm nevresim çarşaf yastık yorgan pike alt açma ağız bezi müslim örtü pazen battaniye aldı yaptı başkasından da beklentimiz yok bizde bugün odasını aldık kızımızın 🥰 haftaya gelecek kurulumu için kısmetse bizde ilk güneşli günde yıkayıp ütüleyeceğiz kısmetse çantasını hazırlayacağım 31 haftalık olduk bakalım 🥰
mlsmrtgll ayseakcura rabbim güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸 sağlıkla kucağınıza alın
ayseakcura Snmdnz annen almış kuzum yeterli boşver babannesi alsa ne olacak sanki sonuçta torunu anlamıyorum böyle insanları 😒
Snmdnz ayseakcura aynen canm cok sukur herseyimiz tam zaten bi arabamiz kaldi onuda dogumdan sonra alicam insaallah☺ ama insan yinede ufakta olsa birseyler bekliyor canm
ayseakcura Ask_H sizede maşallah canım herşeyi tamamlanmış bebişinnn ❤️ Allah size uzun ömürler versin herşey alınır 😍
Myasminn ayseakcura annemler beşiğini odasının halısını bebek arabasını neredeyse tüm kıyafetlerini ve bana doğum hediyesi olarak küpe aldılar eşimin ailesi sağolsun hiç bişey almadı ip al süveter öreyim dedi o kadar 😂
ayseakcura Myasminn annenin emeğine kesesine bereket o zaman eli öpülesi kadınlardan sağolsun ❤️ Kaynanana Bişi diyemicem alacağı şey sanki başka çocuğa gidecek kendi evladına yapacak ama bunu düşünmesi lazım işte 🤷♀️
Aylaninannesi Bende Konyalıyım ama bu adetleri hiç sevmiyorum. Kendim yaptım her şeyini. Anneanne , babaanne hediye almak istiyorsa alsın ama bebeğin tüm masrafını yüklemek, ah bu beklentiler... her neyse Bebeğiniz sağlıklı gelsin inşaAllah 🌸
ayseakcura Aylaninannesi canım kimse beklenti içine girmedi merak etme herkesin içinden gelen şeyler Bunlar 😊babaannesinin içinden geldi kızıma Oda yapıcam dedi dedesi arabasını alıcam dedi bişey demedik sonuçta almak isteyene alma demem 🤗 sağolsunlar kendi kızlarından ayırmazlar 🤲🤲 yapmayan aileleri anlamıyorum alsın arkadasım niye almıyorlar almassalar ayıp asıl
_zehra_ ayseakcura ayy ne kadar tatlı yaa . Kendime yapılmış gibi mutlu oldum 🥰 bizde yok böyle adetler ,olsaymış iyimis . Madiyatindan çok manevi duygusu mutlu ederdi beni .bizim büyüklerimiz yelek , patik örer. Doğumda altın takar. Gerisi anne babaya bırakılır.
Duamucizem ayseakcura muhteşem kuzum sağlıkla kullanın ıns bayıldım benm kayınvalide arayıp daha naislsin demez bibihtiyacin var mı eksiğin ne demez annemler abimler herseyi aldılar odamız ve arabamız kaldı odamızı annemler alacak arabamızı kendimiz rabbim nasip ederse
Belmaaa ayseakcura babaanne dedesi odasını alacak benim kendi annem de yorgan yapmış hastane çıkışı nevresim takımı baya bir örgü yaptı daha kuzum doğmadan küpesini almış ne zaman takacaksa 😂 ama sizinki böyle süslü püslü nişan bohçaları gibi ya çok beğendim güle güle kullanın. Bu arada elbisenin çok hoş bu tarz elbiseler arıyorum nerden aldınız acaba
ayseakcura Belmaaa instagramdan aldım canım kamacibutik ti galiba emin değilim çok var her elbise sayfasında 🥰
Sedatadik ayseakcura canım o dedigin duru konyada oluyo çok güzel bişey dün arkadasima yapıldı kendi hicbisey almadı gelen herkes getirdi