ayseakcura Nasıl kızlar siz nasıl bişi aldınız hadi gönderelim ❤️ https://imgyukle.com/i/nZW9V1 https://imgyukle.com/i/nZWdvb
Ahsen_0663 ayseakcura güle güle kullanın hayırlı olsun inşallah. nerden aldınız acaba ? Kaç tl ye aldınız ?
MzyynSrctn ayseakcura güle güle kullanın inşAllah güzelmiş ☺️ https://imgyukle.com/i/nZFUVU https://imgyukle.com/i/nZFWjH Benimkiler de bunlar tüylü olan krem dantelli olan su yeşili ☺️
kitapkurdu ayseakcura ay az önce gördüm instagramda fotoğrafını 😊 çok yakışmış. Maşşallah. Benim de bugün geldi 😍
ayseakcura berel15 Ahsen_0663 instagramda onlinecamasir.comm dan aldım 109 TL + 65 Tl de üstümdekine verdim ayrıyeten.. arkasında ismim yazıyor sayfadan almadım.. orda da aynı fiyat 165 tl
ayseakcura Zehra1994 atlet giymeden mi giyeceksin pijamayı 🤗 resimde atlet olmadığı için iç gösteriyor 🤗 çoğu pijama böyle
Zehra1994 ayseakcura Yok genel olarak beyaz belli ediyor 😇 alta boxer üste sadece südyen giycem o yüzden koyu aldım ben 🤗