Civcivim34_44 13 +3 günlük hamileyim bugun kontrolum vardı bebegimin suyu ypk denecek kadar az perinatoloji bölümüne yönlendirdi bu durumu yasayan varmı bişey olur mu bebegime 😔 tedavisi varmı bunun için ne yapmam lazım
Zhrnz Civcivim34_44 bendede 25. Haftada cikti ama sebebini bilemiyoruz dediler sizin cok.erken baslamis belki serum veya su takviyesi yaparlar bende bisi.yapmadilar.surekli kontrole cagirdilar.cok.sukur 34 haftaya geldik armut ve havuc suyu tuket suyu arttiriyomus
Ruyaaa Civcivim34_44 ben 32 haftadan 39 haftaya kadar suyum sinirin altinsa yok denecek kadar azla dogumu bekledm hastanede yatarak hergun serumlar vs yiyerek bebegin gelisimini etkiliyor malesef ama cok sukur saglikla kucagima aldm doktoe tavsiye ne ediosa onu dinle yatis verdiyse yat
Ilknur_degrrli1 Civcivim34_44 sabah aksam 1 er cay bardahi taze sikilmis havuç suyu bu derdin devasi + en az 2.5 lt su + gunde 1 sade soda
duygusm Civcivim34_44 Bol su için diyecektim ama alakası yokmuş. Başka bilgim yok, üstte kalsın diye yazmak istedim. Çok geçmiş olsun 🌸
Civcivim34_44 Havvanooyeva sizz baya büyüksünüz bizden rabbim yardımcımız olsun hayırlısıyla alalım kucagımıza
Civcivim34_44 Mmucizem zatn günlük cok su tüketen bi insanım ama bilmiyorum rabbim hayırlısını nasip etsin 🙏
Busbus94 Bende tam tersi su fazlalığı var , doktor şekerli şeyleri kes şekerli şeyler çikolatalar tatlılar su çeker suyun sınırın üzerinde böyle devam etmesin dedi