Ahsenelif size tavsiyem.hobi olarak bir şeye başlayın(spor,kişisel gelişim kursları filan).Hamile kalmak istediğinizi bilen kimseyle görüşmeyin (1-2 ay,adetinizi takip eden kimseyle görüşmeyin-kendiniz de adetinizi takip edip durmayın ama) ve başladığınız kurstaki kimseye hamile kalmak istediğinizi de söylemeyin.ne kursuna giderseniz gidin,mutlaka yürüyüş yapın tempolu ve en az yarımsaat.Asla da gün takip etmeden,ikinizinde istediği zamanlar da sadece mutlu olmak için birlikte olun.Bunları uygularsanız ve tıbben sorun yoksa hamile kalamamanız imkansız.
Spor rahim içindeki kan basıncını yükselttiği için daha verimli oluyorsunuz.Kafa da rahat olduğunda tüm organlarınız pozitif hücreler üretip,negatifleri atmaya yöneliyor.