Kızlar (37+5) bu gün NST cihazına girdim, doktorum sancın çıkmış seni alttan muayine etmeliyim dedi ( geçen hafta çatıya bakmıştı)
ve alttan muayine zamanı 1sm gibi açılman var ama rahim ağzı hala geride dedi, bu hafta birşey olursa mutlaka beni haberdar et dedi, olmazsa bir haftaa sonra tekrar gel.
yani doktorlar bildiğiniz üzere hiç bir zaman net konuşmuyorlar.Fakat kaç
kez üstüne basa basa söyledi ki bir şey olmazsa eger bir haftaya gel
. Böyle bir şey yaşadınız mı ve ya duydunuz mu? Kaç güne doğar oğlum 💙sizce?
Bu arada program 16gün gösteriyor.
Saygılar 💕