HKY Ben boş gebelik gecirmiştim ilk 39 betayla öğrendim. 2şer gün arayla 95 ve 253 olmuştu artış düzenliydi 10 gün sonra 3600küsürlerdeydi ama boş gebelikmiş 9.haftada kürete ettiler. Her zaman 2x2=4 etmiyo malesef..
superrmomy Efsunnaz gayet güzel artmış canım telaş yapma hersey normal gibi degerin 3000lere ulaştığında muhtemelen keseyi görürsün hayırlı olsun tekrardan 🤲