Reglime 4 gun kala test yaptim silik cikti hemen kan vermeye gittim 381 cikti. 2 gunde 1 geleceksin dediler. Bugun tekrar verdim uzerinden 2 gun gecmisti tam 802 cikti. Kanimi alan hemsire her gun 2 kati dedi yani 381 den 1000-1500 arasi cikmasini bekledi. Bende 2 gunde 1, 2 katina artis dedim ama ustelemek istemedim hemsire oldugu icin. Bugun 802 cikinca hemen doktora gorunmelisin bi daha kan almayi bekleme doktor muayene etsin ilk gebeliğin bos olabilir dedi. Yani ben bunun dogru olduğunu düşünmüyorum. Boyle bir durum yasayan var mi ? Doktora gitsemde kese gozukmez ultrasonda zaten en fazla 3,5-4 haftalik oldugunu dusunuyorum