Hepinize çoookk teşekkur ederim ilginiz için. Dün gebe okulu vardı akşam benim doktorumda nöbetçiydi eğitimden sonra muayane oldum çok şükür kalbini duydum. Cinsiyetiniide öğrenmek nasip oldu. Ben 12. Haftadna beti gitmemiştim doktora göbeğimde bianda gidince cok korktum ama sanırım duruşuyla ilgili yan yatmıştı tamamen 40 dakika yürttü doktor değişsin yerini diye görebilmek için. Elhamdulillah iyiyiz cok sağolun🤗