Çok geçmiş olsun canım, rabbim bir daha yaşatmasın. Ben de 9 haftalıktım kalp atışı olmadığı için kürtaj oldum 2018 Haziran ayında, hiç kanamam olmamıştı o yüzden kürtaj tercih ettim ve haftam da ilerideydi.. sonrasında 3 ay korunma vermişti dr um. İlaç yoluyla düşürme konusunda sonradan içerde parça falan kalırsa kürtaj yapılabiliyormuş, açıkçası o acıyı iki kez yaşama riskini göze alamadım