merveakcy09 dhm0653 ben gebeliğimin 2.ayında iki kere gittim canım daha sonra bıraktım. perinatoloji bölümünde kendisi. Randevuları çok dolu oluyordu. Hekimliği güzeldi yapılması gereken ne varsa yapıyordu.
mervebaser Hacettepe gidiyorum e nabızda doktor adım Özgür bey yazıyor ama kendisini göremedim bi bayan doktor ilgilendi