Aleyna6161 Arkadaşlar merhaba 5+4 haftalık hamileyim çok kasık ağrım var normal mi acaba doktoruma pazartesi günü gidicem.Böyle olan var mı aranızda acaba ayakta fazla kalınca ayaklarımı bükerek koltukta oturunca dahada çok ağrıyor 😑
Sibella Benim de ilk haftalarımda kasık ağrım vardı adet oldum olcam gibiydim hep. Doktora sorduğumda bunlar gayet normal demişti 🙂 kendini yorma yeterli bence