Hanimlar merhaba🤗 forumda bir çok bayan doğum yaptı. Geriye bizler kaldık😎 doğum yapan annelerden bize bilgi vermesini istiyoruz 🤗 doğm esnasında noluyor? Öncesinde noluyor? Sezeryan doğum dedikleri kadar sıkıntılı mı? Normal doğumda hemen herşey yola giriyor mu? Yaşadıklarınızdan yola çikarak bizi de bilgilendirir misiniz 🤗 evet bir çok yerde doğum hakkında bilgi var ama biz yaşayanlardan duymak istiyoruz 😍